Sikeres volt Finnországban az E94-es
2023-09-22Észak Koreában még ma is járnak régi Ikarus buszok
2023-09-22Vagyis előtte még egy! Egy 260-as trolibusz, szovjet motorral, amit 1975. januárjában helyezett üzembe a BKV. (1995-ig volt forgalomban, majd selejtezés után 2008-ban felújították.)
11 évvel később 1986-ban az Ikarus és a GANZ üzletet remélve épített még egy 260-ast, (196 kW teljesítményű Ganz TK 110-K motorral), amely igen mutatósra sikerült. Ki is küldték a Lipcsei Vásárba, de nem voltak vevők rá a németek. Pontosabban 4 évvel később Potsdam városa vett volna 12 darabot, de időközben úgy döntöttek, hogy a város megszünteti a trolibusz-közlekedést, no meg az Ikarus számára a német újraegyesítés is új gazdasági helyzetet teremtett.
A Lipcsei Vásárt követően Weimarba került a troli, majd 1995-ben visszahozták Magyarországra és szétvágták.